صفحه اول    درباره وب دا    معرفی رئیس، معاونین و مدیران دانشگاه    تماس با ما  
یکشنبه، 3 تیر 1397 - 20:53   
  سرخط اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12809صفحه نخست » اخبار معاونت هاپنجشنبه، 25 آبان 1396 - 00:43
دکتر حسینی: رضایت ارباب رجوع می تواند نشان دهنده انجام صحیح ارائه خدمات باشد

دکتر حسینی: رضایت ارباب رجوع می تواند نشان دهنده انجام صحیح ارائه خدمات باشد  معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اهواز طی مصاحبه ای گفت: اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در دستگاه های اجرایی و بدنبال آن رضایت ارباب رجوع می تواند نشان دهنده ی انجام صحیح ارائه خدمات باشد.

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اهواز دکتر سید احمد حسینی با اشاره به اینکه فرهنگ مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع باید سرلوحه ی همه ی فعالیت ها قرار گیرد، گفت: در آموزه‌های دینی ما به این موضوع اهمیت بسیار داده شده است و قرآن کریم از انسان‌های باایمان و نیکوکار به عنوان بهترین مخلوقات عالم یاد می‌کند و می‌فرماید: «ان الذین آمنوا و عملوا الصالحات اولئک هم خیر البریه» همانا کسانی که ایمان آوردند و کارهای شایسته انجام دادند، بهترین مخلوقاتند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در ادامه افزود: افزایش کیفیت خدمات و رضایت شهروندان از خدمات دولتی نیز در اعتماد مردم به نظام اهمیت فراوان داردو اجرای صحیح و دقیق طرح تکریم ارباب رجوع می تواند به این امر کمک شایانی نماید.

حسینی ضمن اشاره به فعالیت های کمیته ی طرح تکریم ارباب رجوع در حوزه ی معاونت توسعه مدیریت ومنابع دانشگاه در سال جاری گفت: برگزاری دوره های آموزشی کارکنان و مدیران، اختصاص فضای مناسب اداری و ایجاد امکانات و تجهیز سالن انتظار برای حضور ارباب رجوع ،اطلاع رسانی دقیق به مراجعین ،نصب صندوق های پیشنهادات، توزیع فرم های نظرسنجی و بررسی نظرات مردم درخصوص نحوه ارائه خدمات توسط کارکنان جهت تشویق، تنبیه و ایجاد میز خدمت از مهمترین این فعالیت ها بوده است.

وی در ادامه تصریح کرد: ایجاد میز خدمت با هدف سهولت دسترسی ارباب رجوع جهت پیگیری درخواست و صرفه جویی در وقت از سال 95 پیگیری شد که خوشبختانه از اوایل سال جاری با ارائه اطلاعات و راهنمایی های لازم به مراجعین، دریافت مدارک و درخواست های مراجعین، دریافت نتایج اقدامات از واحدهای ذیربط و اعلام آن به مراجعین و هدایت آنان شروع بکار نموده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در پایان گفت: امیدواریم با عنایت خداوند متعال و خلوص نیت در انجام وظیفه، خوشرفتاری با ارباب رجوع، داشتن صبر و بردباری و برخورد توأم با تواضع و احترام با ارباب رجوع بتوانیم در جهت انجام درخواست ها و رفع مشکلات مردم گام های موثری برداریم.

   
  

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
پربیننده ترین مطالب
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
تمامی حقوق این سایت متعلق به روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز میباشد
استفاده از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد
پشتیبانی توسط: خبرافزار
  خبر فوری: برگزاری اولین مجمع سلامت شهرستان بندرماهشهر