صفحه اول    درباره وب دا    معرفی رئیس، معاونین و مدیران دانشگاه    تماس با ما  
شنبه، 26 آبان 1397 - 09:21   
  سرخط اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14422صفحه نخست » اخباریکشنبه، 25 شهریور 1397 - 13:44
تشریح کلی خدمات قابل ارائه در میز خدمت دانشگاه از زبان مسئول میز خدمت

تشریح کلی خدمات قابل ارائه در میز خدمت دانشگاه از زبان مسئول میز خدمتبه گزارش وب‌دا خوزستان، در راستای بررسی سیستم خدمات‌دهی دانشگاه به ارباب رجوع با مرجان ممویی مسئول میز خدمت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به گفتگو نشستیم که در زیر می‌خوانید.

ممویی در تعریف کلی از میز خدمت با اشاره به فرمایش پیامبر اکرم(ص) که هر کس برادر مسلمان خود را با کلمه‌ای لطف آمیز تکریم کند و غم او را بزاید، همواره در سلسله جاودان لطف الهی خواهد بود، گفت: میز خدمت، مسئول فراهم نمودن تجهیزات، تمهیدات اجرایی لازم، تنظیم گردش کار، نظارت بر اجرای وظایف، آموزش متصدیان میزها و انجام هماهنگی با واحدهای دارای ارباب رجوع جهت جلوگیری از تردد و سرگردانی مراجعین می‌باشد.

وی هدف از راه اندازی واحد میز خدمت در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز را اینگونه بیان کرد: به منظور دستیابی آسان و سریع مردم به خدمات دستگاه‌های اجرایی و ارائه خدمات به موقع و موثر به مردم و همچنین تکریم ارباب رجوع، آن دسته از دستگاه‌های اجرایی که عهده‌دار ارائه خدمات به ارباب رجوع می‌باشند، موظف هستند که واحد هماهنگ کننده‌ای تحت عنوان میز خدمت در کلیه بخش‌ها و واحدهای اداری داشته باشند که با اعطای اختیارات دستگاه میز خدمت مورد نیاز خود را صرفا از طریق این واحد دریافت نمایند.

مسئول میز خدمت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به بخشی از خدمات قابل ارائه این واحد دانشگاه در واحدهای تابعه اشاره کرد و گفت: هر کدام از سامانه‌های معاونت توسعه، معاونت دانشجویی، معاونت آموزشی، طرح و استخدام و بازنشستگی و مالی وظایفی به عهده داشته و خدماتی ارائه می‌دهند که بعنوان مثال تعیین ملاقات و هماهنگی با مراجعین، پاسخگویی به مراجعه حضوری جهت شکایت، پاراف و ارجاع نامه‌های ارباب رجوع جهت ثبت در دبیرخانه و پیگیری مکاتبات مراجعین از طریق اتوماسیون اداری بر عهده سامانه معاونت توسعه می‌باشد.

ممویی ادامه داد: راهنمایی و هدایت تسویه حساب دانشجویان (امور رفاهی، خوابگاه‌ها، سلف، امور فرهنگی، تشکلات دانشجویی)، پاسخگویی به مراجعین حضوری مربوط به امور دانشجویان، پاراف و ارجاع نامه‌های ارباب رجوع جهت ثبت در دبیرخانه و پیگیری مکاتبات مراجعین از طریق اتوماسیون اداری بر عهده سامانه معاونت دانشجویی می‌باشد.

وی به خدمات قابل ارائه توسط سامانه معاونت آموزشی اشاره کرد و افزود: راهنمایی تسویه حساب دانشجویان مربوط به امور آموزشی، پاسخگویی به مراجعین حضوری مربوط به امور آموزشی، پاراف و ارجاع نامه‌های ارباب رجوع جهت ثبت در دبیرخانه و پیگیری مکاتبات مراجعین از طریق اتوماسیون اداری بر عهده سامانه معاونت آموزشی می‌باشد.

مسئول میز خدمت دانشگاه تصریح کرد: راهنمایی مربوط به امور طرحی، راهنمایی تقاضای جهت استخدام و پاراف مکاتبات اداری بر عهده سامانه طرح و استخدام می‌باشد.

ممویی در پایان به خدمات قابل ارائه توسط سامانه بازنشستگی و مالی اشاره کرد و یادآور شد: صدرو فیش حقوقی و گواهی کسر از حقوق بازنشستگان، ابطال دفترچه‌های خدمات درمانی بازنشستگان و درخواست کمک هزینه فوت و کمک هزینه ازدواج و گواهی اشتغال به کار بازنشستگان جزء وظایف سامانه بازنشستگی و مالی می‌باشد.

تشریح کلی خدمات قابل ارائه در میز خدمت دانشگاه از زبان مسئول میز خدمت

 

تشریح کلی خدمات قابل ارائه در میز خدمت دانشگاه از زبان مسئول میز خدمت

   
  

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
پربیننده ترین مطالب
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
تمامی حقوق این سایت متعلق به روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز میباشد
استفاده از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد
پشتیبانی توسط: خبرافزار
  خبر فوری: برگزاری جلسههماهنگی در راستای اجرای مصوبات برنامه عملیاتی